Здравейте колеги,
предварително се извинявам за изключително най-вероятно елементарния въпрос, за който ще попитам.. но честно казано малко се обърках, а и получих различни отговори.
През 2013 г. сме изплащали на ФЛ д-ди от наем, доходите се изплащат на 1 лице за 2 различни апартамента по 2 различни договора, съответно всеки месец аз издавам по 2 СИС и 2 бележки.
Лицето ми поиска обобщена бележка, но аз съм тотален блокаш и не знам как да я издам, (всичко си го правя на word, не е от програма), на едно място четох че мога да ги обобщя на 3-месечие, но дали мога да издам една обща за цялата година или по-коректно 2 за всеки д-р по една обобщена, и да си спестя разнасянето на 24 бележки.
пп: Наема е изплащам ежемесечено по банка.
Ще съм благодарен ако ми помогнете, гледах бележката но в нея се пише че се издава към определена СИС, а аз имам 24 СИС, от тук се обърквам как да издам обобщена.
Ще съм благодарен ако ми помогнете.