Здравейте!
Има следния казус, фирма ЕТ наема помещение на ФЛ. ЕТ-то издава служебни бележки по чл. 45 на ФЛ, в уверение на това, че същото ФЛ е получило доход от наем през три тримесечия и съответно удържания данък. Въпросната бележка се издава в 3 екземпляра.
Моя въпрос е, къде се разпределят 3те екземпляра?
Единия остава за наемодателя(ФЛ), другия за ЕТ и третия в НАП ?
На бележката пише, че единия екземпляр се прилага към ГДД по чл. 50 от ЗДДФЛ.
В моя случай и двете страни ще подават ГДД по чл. 50. Доколкото разбрах, страната която наема помещението прилага към нейната декларация съответната бележка по чл. 45?
Но ако наемателя не е ЕТ, а е ЕООД /ЮЛ/, тогава кой прилага към ГДД въпросната бележка ?
Благодаря!
(Ако вече е дискутиран такъв въпрос, моля за препратка)