Здравейте,
Тъй като съм начинаещ счетоводител ще помоля за компетентно мнение по следния въпрос.
Предвид създалата се ситуация около Ковид-19 , фирмата, в която работя взе решение да се намали работното време на персонала от 8ч/дневно на 4ч, считано от 14.04. След като се свързах с фирмата, облужваща счетоводната програма , те ми препоръчаха варианта да направя сумирано работно време , т.е 6 часа, пред това да задам служителите още веднъж в кадрова информация и да подам 2 бр, Декларация 1. Дотук добре, но имам 2ма служители, които са ползвали болничен за м. март , които са подадени вече и съответно платени. В болничния лист съм задала , че лицата работят на 8ч както е по договор, в такъв случай какво се случва с тях ? Какво е редно да направя ?