Здравейте,
имам нужда от информация, относно подаване на документи за вписване в търг. регистър.
Искам да регистрирам ЕООД на името на свекър ми, който е пенсионер.
За вписването са необходими следните документи (инфото е от сайта на търг. регистър):
Заявление за вписване на обстоятелства относно дружество с ограничена отговорност (А4)
Учредителен акт на еднолично дружество с ограничена отговорност
Решение за учредяване на еднолично дружество с ограничена отговорност
Заявление за запазване на фирма (Д1)
Когато аз регистрирах своята фирма (пак ЕООД), освен горните документи, имам и Договор (мисля, че е за управление и контрол). Тогава адвокат ми подготви документите.
Въпросът ми е този Договор за управление задължително ли се подава при вписването? Защото не видях в списъка с необходими документи изискване за договор за управител.... Идеята е свекър ми да плаща само здравните осигуровки, значи не трябва да е по ДУК, нали? Ако трябва да се подава и такъв Договор, то как би трябвало да се оформи, че да не е по ДУК? Ухх, тази част ми е много непонятна, другото ми е ясно.
Моля, помогнете с информация!