Здравейте!
Имам следният казус :
Агенция за недвижими имоти има пълномощно от продавач на недвижим имот. В пълномощното Агенцията е упълномощена да сключва сделки и да получава комисионни. Агенцията, като пълномощник на продавача, се явява на нотариалната сделка при изслушването й пред нотариус. Купувачът на недвижимия имот плаща договорената сума, описана в нотариалния акт, по сметката на Агенцията, като пълномощник на продавача.
Въпрос 1 : При получаваща се разлика между получената по сметката на Агенцията от купувача и изплатеното от Агенцията към продавача, тази разлика към кого се фактурира ?
Въпрос 2 : Пълномощното и фактурата достатъчни документи ли са за тази разлика или трябва да има и друг документ /напр. Договор/ ? Ако не е нужен друг документ, нужно ли е в пълномощното да е упомената сумата на комисионната ?
Бихте ли ми помогнали със счетоводните операции?