Здравейте,
имам следния случай и не знам как е най-правилно да постъпя, за да бъде всичко в размките на Закона и ако имаме евентуална проверка да сме чисти.
На 30.10.2015г назначих служител, в чийто договор е отбелязано, че трябва да постъпи на 02.11.2015г. Служителят постъпва на работа и 2 дни(02.11 и 03.11) преминава през обучение. На 04.11.2015г разбира, че баща й е починал и се разбрахме няколко дни да не идва на работа. Днес ни съобщи, че няма как да се върне на работа. Въпросът ми е мога ли да залича този договор? Притесняваме ако дойде проверка и проверят книгата за проведен първоначален инструктаж, там лицето се е подписало.
Как да постъпя, за да бъде най-правилно, а и фирмата да не плаща никаква заплата, тъй като лицето реално не е изработило и 1 час?