Корекция на грешно отразена фактура

01.12.2015, 20:36 3559 3

01.12.2015, 20:36
Публикации: 2 / 0
Здравейте,
Издали сме фактура през месец юни, която е отразена от нас и от клиента ни в съответните дневници по ЗДДС. Сега обаче се оказва, че фактурата при нас и при клиента се различава по стойност(нашата е на по-ниска стойност), и е отразена в дневниците при тях и при нас с тези различни стойности. Все още не е ясно, как тази различна фактура от нашата е стигнала при клиента, но проблема е налице.
Моля, ако някой е имал подобен случай да сподели.
#1 | 02.12.2015, 09:46
Публикации: 73 / 9
Здравей, аз имах подобен случай-коригирана ф-ра от мой клиент , но на получателя е предадена в първия вариант.Направих следното-протокол за анулиране и издаване на нова с текущата дата, Важно е клиента да ти подпише протокола и да двамата да отразите корекцията в един месец.При последващата проверка/имах и ревизия след това/ нямах проблеми от данъчните.Дано съм била полезна.Приятен ден.
#2 | 02.12.2015, 09:55
Публикации: 2 / 0
Благодаря, за отговора, но за жалост клиента не иска да анулира фактурата с протокол и аз вече на знам какво да правя.
#3 | 02.12.2015, 10:13
Публикации: 12229 / 2276
Благодаря, за отговора, но за жалост клиента не иска да анулира фактурата с протокол и аз вече на знам какво да правя.

Всъщност няма значение какво иска клиентът . Вие сте отразили правилно Вашата фактура, а при тях има неправилно отразен документ / каквато и да е причината за това / . Изпратете им вярната фактура и те следва да приложат чл.126 ЗДДС и да приведат нещата в съответствие.Не следва да анулирате .
Последни Теми
Последно в Новини
Намери ни във Facebook
Харесай нашата страница
Facebook.com/KiKinfo
и се присъедини към
ПРОФЕСИОНАЛНА СЧЕТОВОДНА ОБЩНОСТ
най-голямата счетоводна група