Здравейте.
Съжалявам, ако въпросът ми ви се стори твърде прозаичен, но не съм много веща в ТРЗ-то. Та фирма, която е била преди години ЕТ, след това е станата ЕООД (черз продажба на ЕТ на ЕООД - един и същ собственик) Служителка е работила в ЕТ-то и след това в ЕООД от 1997 до момента. В Трудовата книжка на служителката е отразено, че започва работа в ЕТ от 01.01.2000 г., т.е. три години се губят. Но пък в архива има трудов договор,в който се вижда, че същата е започнала работа в ЕТ - през 97 година. Осигурителна книжка не намираме.
Може ли ЕООД-то, като наследник на ЕТ -то да издаде УП-та с печат на ЕООД-то и ще бъдат ли те валидни през НОИ? Или има друг начин за удостоверяване на трудов и осигурителен стаж?
Благодаря ви много!