Пуснат вчера болничен

02.06.2016, 09:47 2609 3

02.06.2016, 09:47
Публикации: 632 / 23
Не видях, че има обновяване на продукта /Те да има как всеки ден да обновяват, а ние само това да правим, да им следим обновяванията/
Приет е без да има индикация за проблем.
Може ли да има такъв?
Чудя се дали да заличавам и да подавам отново или да чакам обаждане от тях, че има проблем.
#1 | 02.06.2016, 09:49
Публикации: 6721 / 675
Изчакайте.
#2 | 02.06.2016, 12:54
Публикации: 632 / 23
Благодаря, ще Ви послушам!
#3 | 02.06.2016, 14:59
Публикации: 3326 / 256
Няма да има проблем. Ако имаше, щеше да Ви даде грешка още при онлайн проверката /както се беше случило преди 1-2 месеца/.
Все се надявам след актуализацията да може да се изпращат по няколко приложения наведнъж от една фирма.
Последни Теми
Последно в Новини
Намери ни във Facebook
Харесай нашата страница
Facebook.com/KiKinfo
и се присъедини към
ПРОФЕСИОНАЛНА СЧЕТОВОДНА ОБЩНОСТ
най-голямата счетоводна група