Здравейте, моля за счетоводна помощ по един казус. Имаме колега, на който връчихме предизвестие за освобождаване от длъжност поради съкращаване на работното му място от 02.08.2016г. До момента той има неизползвани 11 дни от платената годишна отпуска. Кога трябва да си вземе работника тези 11 дена - в рамките на предизвестието ли?
Също какво трябва да му изплати работодателя - пълна брутна заплата за месец август за времето до 02.09.2016г, оформяне на документите и трудова книжка?
Ако работникът не започне работа на друго място в рамките на 1 месец след крайната дата на предизвестието от нас, ние трябва ли да му изплащаме още една брутна заплата за това?
И последен въпрос - кога той трябва да отиде на борсата? Има ли срок?
Благодаря предварително