Здравейте, ЗП - физическо лице е одобрен по подмярка 4.1, процедурата си е ход, всичко нормално и сега на финала от ДФЗ при заявката за плащане му искат допълнително някои документи, сред които цитирам: "Документ G12 - Копие от специфични регистри съгласно чл.3, ал.4 от ЗС - копие от книга за приходите и копие от книга за разходите (за физически лица - ЗП, които не изготвят финансов отчет съгласно чл.29, ал.1 от ЗС)". Проблемът е, че ЗП не води такива регистри, защото се облага само върху приходите с приспадане на нормативно признатите разходи, а приходи има само по банкова сметка и те се виждат от извлеченията. Въпросният цитиран чл.3, ал.4 се отнася само до ЕТ. Въпросът ми е : длъжно ли е наистина ЗП да води тези регистри, щом законът не му вменява изрично такова задължение? Какво да им представя в ДФЗ? Тепърва да завеждам регистри, още повече, че нямам задължение за това? Моля, ако може някой да помогне с мнение!