Унищожени документи при пожар

03.12.2018, 14:14 3257 4

03.12.2018, 14:14
Публикации: 9 / 0
Здравейте колеги, вчера в едно от помещенията на фирмата е избухнал пожар, при който са напълно унищожени голяма част от инвентара и фирмени документи. Какви действия следва да предприема относно документите, кого следва да уведомя?
Благодаря предварително!
#1 | 04.12.2018, 10:23
Публикации: 6411 / 1143
Здравейте,
Направете инвентаризация и протокол за липсващите документи.
Имате ли документ от пожарната или пожарът е потушен със собствени сили?
#2 | 04.12.2018, 10:51
Публикации: 9 / 0
Да, извикахме пожарна и полиция, имаме протокол.
#3 | 04.12.2018, 11:37
Публикации: 684 / 83
Здравейте,
 относно данъчните документи:

Данъчни документи

Чл. 112. (1) Данъчен документ по смисъла на този закон е:
1. фактурата;
2. известието към фактура;
3. протоколът.
(2) Данъчните документи могат да се издават ръчно или автоматизирано.
(3) При кражба, загубване, повреждане или унищожаване на данъчен документ регистрираното лице уведомява писмено компетентната териториална дирекция на Националната агенция за приходите не по-късно от 24 часа от узнаването на съответното обстоятелство.


PS Да не ви плаша, но е възможно да възложат ревизия.
#4 | 05.12.2018, 12:07
Публикации: 9 / 0
Благодаря!
Последни Теми
Последно в Новини
Намери ни във Facebook
Харесай нашата страница
Facebook.com/KiKinfo
и се присъедини към
ПРОФЕСИОНАЛНА СЧЕТОВОДНА ОБЩНОСТ
най-голямата счетоводна група