Определено по годишно приключване, като че ли не мога да смеля добре цялата тази информация...Ние сме счетоводно предприятие. За нашите услуги в края на всеки месец издаваме фактурите за месечното счетоводно обслужване на нашите клиенти, като плащанията преобладаващо са в брой, но почти винаги са дни, седмици или дори месец след издаването на фактурата. Компютрите, от които се издават фактурите и касовия апарат са в един офис.
1.Считат ли се за СУПТО екселските файлове, които използваме?
2.Ако отговорът на 1. е НЕ - ок, нямам проблем с наредбата и продължаваме в същия дух, както и до сега. Но ако отговорът по т.1 е ДА, какво следва? Спирам да ползвам ексела, защото аз лично не виждам как ще бъде свързан с касовия апарат...Минавам например на кочан?!
3. Ако приемем, че сме издали фактурите за месечно обслужване с отбелязано плащане в брой на СУПТО излиза, че веднага ще се генерира касов бон. При това положение, като се има предвид, че при нас плащанията не са в деня на издаване на факурата, следва ли че трябва да бъде отбелязано по банка? Какво се случва с по-късното заплащане на тази фактура? Изобщо не мога да схвана нещата, нещо ми убягва!