Честно казано постнах, защото вече започнах да си задавам фундаметални въпроси за моето разбиране за нещата. Надявах се този месец проблемът да е отстранен, предвид че през м. май вероятно не съм била само аз с този казус и е стигнало до тяхното внимание. Обаче явно не е.
На горещия телефон ми казаха, че не може онлайн, трябва на място в НАП. Изрично ги питах в НАП ще знаят ли какво да правят - да, разбира се. Отидох в НАП, обяснявах се надълго и на широко, цитирах наредби и срокове и въпреки това не ми го приеха, оставих в го деловотството за обработка. Това беше преди почти месец и още нямам резултат. Не мога да си представя, че в цялата страна аз съм единствената с някакъв подобен случай, надявам се скоро да го остранят, че всеки месец да минавам през тази безкрайна процедура е леко казано абсурдно.