Регистър: Вх. и Изх.; Заповеди; Протоколи

08.05.2012, 16:39 7304 3

08.05.2012, 16:39
Публикации: 6 / 0
Водя електронни регистри в Excel за входяща и изходяща поща, заповеди и протоколи. Всички са на отделен sheet. Въпроса ми е: имали някъде написано, че регистрите не трябва да се водят електронно а в книги - прошноровани и подпечатани. Аз никъде не намерих да пише, изрично да е казано и забранено.
Благодаря   :smile1:
#1 | 09.05.2012, 07:17
Публикации: 6403 / 1130
Разбира се, че отдавна няма изискване регистрите да се водят в книги, прошнуровани и подпечатани. В практиката на официални институции масово се използват електронните регистри. Всеки сам може да определя в каква форма да води необходимите му регистри, какви обстоятелства да вписва в тях, каква система на регистрациони индекси да ползва, кой да отговаря за воденето на съответния регистър. Мисля, че за частните юридически лица това може да се регламентира с вътрешни правила за воденето на регистрите или просто със заповед на управляващия.
#3 | 09.05.2012, 10:46
Публикации: 6 / 0
Благодаря ви  :smile1:
Пълен достъп в КиК Инфо
за 13.75 лв. без ДДС на месец при год. абонамент
По-бързо
По-удобно
По-сигурно*
Абонамент
Последни теми
Последно в Новини
Намери ни във Facebook
Харесай нашата страница
Facebook.com/KiKinfo
и се присъедини към
ПРОФЕСИОНАЛНА СЧЕТОВОДНА ОБЩНОСТ
най-голямата счетоводна група