Здравейте!
Първо да уточня, че съм "нова" в областта на ТРЗ-то и с много неща не съм на ясно, но имам желанието да се науча.
Поемам ТРЗ-то на една фирма от 2013 г., Почнах да си въвеждам данните в програмата, но за 2012 г. установих една грешка. Назначена е служителка като адм. с-р със заплата по ТД - 500 лв. Погледнах, че прага за тази длъжност е 700 лв. Но осигуровките за цялата 2012 г. са изчислявани на база раб. заплата (500 лв.) Колежката преди мен е работила без програма, всичко ръчно си е изчислявала. Както и да е, всеки може да сгреши. Сега се чудя какво да правя и как да го оправя, поне от 2013 г. да е както трябва.
Дали може да се направи корекция на уведомлението, но е минала цяла година? Аз ще проверя в Д1 дали е отбелязан пор. номер 3 или 4.