Проблеми при инвентаризация на хранителен магазин

05.12.2013, 09:08 2828 0

05.12.2013, 09:08
Иванка Петкова
Здравейте. Работя в малък хранителен магазин- по- точно си е направо гаражен такъв. През тази година / 2013 г. / от началото до 18,11, включително ми се установиха огромни суми липси от стоката. Имам свидетели, че не съм крадла, но въпреки това работодателят ми / или по- точно жена му движи нещата, въпреки, че фирмата е на мъжа й на името/, ме държат мен отговорна. Не е справедливо. Как може до март тази година всичко да си вървеше добре и изведнъж в периода от предходната инвентаризация, / която е била през януари/ и тази, която се направи в началото на месец март, да се " установят липси в размер над 1 000 лв. ? И оттогава досега все ми установяват липси за всички инвентаризации, които са 5- 6 и общо като сумирам липсите стават почти 4 000 лв. Невъзможно е !!! А всяка вечер се отчитах за оборота, който е средно 150 лв. ПОМОГНЕТЕ, МОЛЯ ВИ !!! Няколко познати ме съветват за адвокат. И за малко да забравя- по време на инвентаризацията се подписвам на всеки лист, в който е изброена стоката, нали така ? МОЛЯ ЗА СЪВЕТ !!!
Пълен достъп в КиК Инфо
за 13.75 лв. без ДДС на месец при год. абонамент
По-бързо
По-удобно
По-сигурно*
Абонамент
Последни теми
Последно в Новини
Намери ни във Facebook
Харесай нашата страница
Facebook.com/KiKinfo
и се присъедини към
ПРОФЕСИОНАЛНА СЧЕТОВОДНА ОБЩНОСТ
най-голямата счетоводна група