Смяна на адрес на управление

09.12.2013, 10:45 3540 1

09.12.2013, 10:45
Публикации: 15 / 1
След смяна на адреса, дружеството е в нова ТД на НАП, следва ли нещо да се подава в новия НАП, евентуално пълномощно за ел.подпис, тъй като старото пълномощно е съответно за стария НАП.? Или всичко е автоматизирано и няма нужда да се предприемат някакви действия. Благодаря!
#1 | 09.12.2013, 13:59
Публикации: 6410 / 1139
Запачвате да подавате данни към новата ТД на НАП, като за целта е необходимо да регистрирате ново заявление за упълномощаване в тази ТД на НАП.
Нищо друго, щом сте упълномощено лице.
Последни Теми
Последно в Новини
Намери ни във Facebook
Харесай нашата страница
Facebook.com/KiKinfo
и се присъедини към
ПРОФЕСИОНАЛНА СЧЕТОВОДНА ОБЩНОСТ
най-голямата счетоводна група