Смяна на адрес на управление

09.12.2013, 10:45 3428 1

09.12.2013, 10:45
Публикации: 15 / 1
След смяна на адреса, дружеството е в нова ТД на НАП, следва ли нещо да се подава в новия НАП, евентуално пълномощно за ел.подпис, тъй като старото пълномощно е съответно за стария НАП.? Или всичко е автоматизирано и няма нужда да се предприемат някакви действия. Благодаря!
#1 | 09.12.2013, 13:59
Публикации: 6403 / 1130
Запачвате да подавате данни към новата ТД на НАП, като за целта е необходимо да регистрирате ново заявление за упълномощаване в тази ТД на НАП.
Нищо друго, щом сте упълномощено лице.
Пълен достъп в КиК Инфо
за 13.75 лв. без ДДС на месец при год. абонамент
По-бързо
По-удобно
По-сигурно*
Абонамент
Последни теми
Последно в Новини
Намери ни във Facebook
Харесай нашата страница
Facebook.com/KiKinfo
и се присъедини към
ПРОФЕСИОНАЛНА СЧЕТОВОДНА ОБЩНОСТ
най-голямата счетоводна група