Корекция по чл.126 ЗДДС заради сгрешен контрагент

17.06.2016, 14:37 5083 6

17.06.2016, 14:37
Публикации: 13 / 1
Здравейте!

Имам нужда от съвет: открих си грешка в последната ДДС декларация, която съм подала. Грешката се състои в замяна на един контрагент с друг - номер на фактура, дата, сума са верни, но съм разменила контрагентите.
В този случай трябва ли да пиша писмо (съответно, да ми съставят акт може би), или ще е ОК да си отразя грешната ф-ра със знак "-" в идния месец и вярната с коректния контрагент със знак "+"?

Благодаря предварително!
#1 | 17.06.2016, 14:51
Публикации: 6411 / 1143
Няма нужда от писмо.
Достатъчно е да включите в следващ месец, както казвате, сгрешената фактура с минус и вярната с плюс :good:
#2 | 17.06.2016, 15:32
Публикации: 13 / 1
Много благодаря, Ирена!

Не мога да бъда по-доволна от отговора, който прочетох! :)
#3 | 25.07.2016, 12:51
Публикации: 59 / 1
има ли значение контрагента -клиент ли или доставчик,или и в двата случая може да се процедира по този начин
#4 | 29.07.2016, 15:49
Публикации: 12229 / 2276
Някой " тествал"  ли е дали при подаване на СД ЗДДС фактура, подадена със знак минус минава и системата не дава фатална грешка ? Имам и аз един контрагент със сгрешено име, но се чудя още как да го коригирам... / да не си пишем писма с НАП /.
#5 | 29.07.2016, 15:54
Публикации: 6721 / 675
Минава, минава.
#6 | 29.07.2016, 15:57
Публикации: 12229 / 2276
Последни Теми
Последно в Новини
Намери ни във Facebook
Харесай нашата страница
Facebook.com/KiKinfo
и се присъедини към
ПРОФЕСИОНАЛНА СЧЕТОВОДНА ОБЩНОСТ
най-голямата счетоводна група