Здравейте,
направени разходи по ОП РЧР в размер (по междинен отчет до 05.12.2016 год.) на 46 000,00 лв.
След проверка (на 20.12.2016 год.) ни бе заявено, че "Няма констатирани проблеми"!
В края на м. Януари 2017 год. получаваме акт в който верифицират разходи за 40 000,00 лв. и отказват 6 000,00 лв.
Питането ми е:
Вариант 1. При годишно приключване всички разходи по ОП РЧР са ми в с-ка " Р-ди за бъдещи периоди", но какво правя с тези 6 000,00 лв. през 2017 год.?
Вариант 2. При годишно приключване минавам тези 6 000,00 лв. като текущи разходи, а ако спечелим делото ще имам печалба от финансирания през 2017 год. в размер на 6 000,00 лв.
Благодаря предварително на отзовалите се!
П.П. И приятен уикенд на всички!