Добре ще напиша какво мисля аз ,че може да се направи в случая а вие кажете дали съм на прав път. Според мен тази грешка може да се поправи ,като се анулира фактурата от 4 месец.За целта трябва да се вземе оригинала на грешената фактура от клиента и ние да издадем протокол по чл 116 ал4 и съответно нова фактура с правилното ДДС. В случая неудобството тук е ,че ние трябва да уведомим НАП за грешката и да получим разрешение новата фактура да я въведем за период април за който се отнася анулираната фактура. Надявам се ,че до тук разсъжденията ми са прави. Протокола по чл 116 го описваме в дневника за продажби със знак минус а НОВАТА ФАКТУРА КОЯТО ЩЕ ИЗДАДЕМ би трябвало да е с номер следващ номерацията на фактурите а не с номера на анулираната фактура и датата съответно да е майска а не датата на сгрешената и анулирана фактура ...? Ако не уведомим НАП съответно протокола и фактурата ги вкарвам за май и се надявам да не го хванат нападжии ...
Другият вариант за който си мисля е да издадем кредитно за разваляне на сделката май и съответно нова фактура за нова сделка .