Документиране на личен труд

16.06.2014, 17:14 6227 1

16.06.2014, 17:14
Публикации: 320 / 26
Днес прегледах доста материали за личен труд на самоосигуряващ се съдружник и управител в собственото ООД/без договор за управление и възнаграждение за управление/. Каква практика се е утвърдила вече относно документирането на положен личен труд в дружеството. В указанията на НАП основно пише документ по чл.7 ал.2 от ЗС.Може ли това да бъде гр.договор/работата позволява да се формулира като такъв/ и ако може какво още трябва да се приложи към договора. Има още един съдружник, но той не извършва дейност във фирмата. Тъй че ако е необходимо да има протокол за определяне на възнаграждението или протокол за удостоверяване на извърената работа, кой ще го подписва. Необходимо ли е самоосигуряващото се лице да издаде фактура 
#1 | 16.06.2014, 19:17
Публикации: 12229 / 2276
Последни Теми
Последно в Новини
Намери ни във Facebook
Харесай нашата страница
Facebook.com/KiKinfo
и се присъедини към
ПРОФЕСИОНАЛНА СЧЕТОВОДНА ОБЩНОСТ
най-голямата счетоводна група