Здравейте,
по погрешка съм подала болничен на служител и съм отметнала, че лицето не е осигурено за съответния риск. Болничния е от Декември 2018 и е за 3 дни. След него има втори болничен лист за 2 дни продължение. Естествено двата болнични са отказани с писмо до лицето, като отказа можел да се обжалва в 14-дневен срок съгл. чл.117, ал 2 от КСО.
Въпросът ми е дали някой се е сбъсквал с отказан болничен,поради очевидна техническа грешка и дали може да ми помогне със самата процедура. Очевидно е, че лицето е осигурено за съответния риск, съгласно подадените Д1, но все пак грешката си е грешка.
Предполагам, че щом има писмо с отказ, няма как да се подаде корекция на самото Прил.9 онлайн, а е нужно да се посети НОИ и да се входира молба и тн.
Ще съм ви много благодарна, ако сте имали подобен случай да ме посъветвате дали въобще има смисъл да пробвам с онлайн корекция?
Благодаря