Инвентаризация на каса

09.04.2014, 17:04 5632 1

09.04.2014, 17:04
Публикации: 78 / 1
Здравейте,
Една от фирмите ни се одитира и изискват акт за инвентаризация на касата. Става въпрос за ЕООД, в което има назначен само един Управител по ДУК. Кои следва да бъдат членове на комисията и касиер? Бихте ли посочили и актуална нормативна уредба, по която да се ориентирам за по нататък.

Благодаря ви!

#1 | 09.04.2014, 17:49
Публикации: 1885 / 386
Закон за счетоводството

Чл. 22. (1) (Изм. - ДВ, бр. 105 от 2006 г., в сила от 01.01.2007 г.) Инвентаризация на активите и пасивите се извършва през всеки отчетен период с цел достоверното им представяне в годишния финансов отчет. Инвентаризацията се извършва по ред и начин, определени от органите на управление на предприятието.
(2) (Нова - ДВ, бр. 105 от 2006 г., в сила от 01.01.2007 г.) За бюджетните предприятия министърът на финансите може да определи и други срокове за извършване на инвентаризацията.
(3) (Предишна ал. 2 - ДВ, бр. 105 от 2006 г., в сила от 01.01.2007 г.) Инвентаризации се извършват и по искане на органите на съдебната власт и на други органи, когато това е предвидено в закон.
 Относно комисията, то при вас няма такава, достатъчен е подписа на управителя.
Последни Теми
Последно в Новини
Намери ни във Facebook
Харесай нашата страница
Facebook.com/KiKinfo
и се присъедини към
ПРОФЕСИОНАЛНА СЧЕТОВОДНА ОБЩНОСТ
най-голямата счетоводна група