Пропуснат номер на фактура за продажба?

07.08.2014, 18:20 7526 3

07.08.2014, 18:20
Публикации: 33 / 2
Здравейте!
При равнението на ДДС дневниците за м. 07. установявам,че е пропуснат 1 номер в поредността на издаваните от нашата фирма фактури за продажба. Проверих за причините и се оказа,че това е момента, когато имаше срив в програмата и вероятно при възстановяването не е обърнато внимание на номерацията (кой да предполага).
Въпросът ми е: каква е процедурата при пропуснат № - уведомява ли се НАП по някакъв начин, в "кочана" фактури слага ли се документ, който в бъдеще да напомня за причината на пропуска и какъв, изобщо....какво се прави в такъв случай?
Много ще съм ви благодарна да ме ориентирате.
#1 | 07.08.2014, 18:50
Публикации: 1885 / 386
Най-безпроблемния начин е да анулирате фактурата. Всички екземпляри се задраскват и се написва "анулирани", съхраняват се от вас, между двата номера.
#2 | 07.08.2014, 23:53
Публикации: 33 / 2
Най-безпроблемния начин е да анулирате фактурата. Всички екземпляри се задраскват и се написва "анулирани", съхраняват се от вас, между двата номера.

Но при анулиране трябва да пусна протокол по чл.116, а и програмата няма да ми разпечата фактура без клиент и без основание.
#3 | 08.08.2014, 07:20
Публикации: 1885 / 386
"(4) Когато погрешно съставени документи или поправени документи са ОТРАЗЕНИ в
отчетните регистри на доставчика или получателя, за анулирането се съставя и протокол- за
всяка от страните, който съдържа:"

При вас няма изискване за съставяне на протокол,защото няма издадена фактура и отразена в дневниците на доставчика и получателя, а просто имате пропуснат номер.
Последни Теми
Последно в Новини
Намери ни във Facebook
Харесай нашата страница
Facebook.com/KiKinfo
и се присъедини към
ПРОФЕСИОНАЛНА СЧЕТОВОДНА ОБЩНОСТ
най-голямата счетоводна група