Водя счетоводството на ЕТ по трудов договор. Собственикът на ЕТ-то почина на 18.09.2014 г. На 24.09.2014 г. преведох осигуровките по трудовия договор за м.08.2014 г. и здр. осигуровка на собственика /пенсионер по болест/, който в същност почина преди тази дата. Подадох и декларации 1 и 6 за м.08.2014 г.
Тъй като наследничката на ЕТ-то смята да продължи дейността на фирмата, но юридически това продължава във времето, реших че трябва да направя горните действия. Сега обаче се притеснявам дали съм правилно постъпила?
Моля за Вашето мнение, трябва ли през м.октомври 2014 г. да преведа осигуровките за периода до 18.09.2014 г./т.е до датата на смъртта на собственика на ЕТ/, да подавам ли декларации 1 и 6 за м.09., да подавам ли уведомление по чл.62, ал.4 от КТ за прекратяване на трудовия договор, при положение, че той е прекратен автоматически със смъртта на ЕТ-то и аз не искам да бъда преназначена по чл.123 от КТ.
И най-важното - следва ли да внасям ДДС за м.09. и да подам декларация по ЗДДС до 14.10.2014 г., тъй като фирмата е регистрирана по ДДС?