Здравейте, дали някой може да ми помогне с отговор на няколко въпроса?
Българско ЕООД, франчайзополучател на американска верига. За да започне дейност дружеството е необходимо собственика вече да е закупил франчайза.
1. Признава ли се за разход закупуването на франчайза, след като е извършено от физическото лице, но все пак е необходимо условие за извършване дейността на дружеството ?
2. Американската компания чрез директен дебит тегли от сметката на ЕООД-то ежеседмично таксите по франч.договора- % от нетния оборот, за което не получаваме никакъв документ. За четирите седмици и четирите плащания съставям 4 протокола по чл.117.
Правилно ли постъпвам, в коя клетка на справка декларация по ДДС трябва да ги отразя и по кои счетоводни сметки ?
Благодаря предварително, защото в този форум винаги някой се отзовава без да се прави на велик