Колежка сподели, че след като "пострадали" от "фактурите зад гърба", въвели правила и договорености с доставчиците за представителството на пазаруващите от името на клиентите, номера на пълномощни вписвани във фактурите, подписи на получатели и други такива идентификации. Независимо, че закона не изисква подписи, явно практиката ги налага. Издаването на стокови разписки и вписването на номера на автомобила с който е превозена стоката също е полезен ход. Това е добър метод, но ако доставчиците са ти малко на брой и покупките крупни. Но как да процедират хранителните магазини, където доставчиците нямат брой, а и често се менят, да не говорим за посещаващите ги "пътуващи дистрибутори" с мобилни касови апарати.
От друга страна, с тази нова услуга, представяте ли си в какви "пъдари" ще превърнат счетоводителите да дебнат дали "нямат сестра"... А и какъв ще е резултата от това, както по горе е споделила ХХХХХ, само да знаем колко да приготвим за следващата проверка ли?