Здравейте, този месец при опит да подам справка-декларацията по ЗДДС за м.10, ми връщаше съобщение, че има грешка, при което при ходене в НАП се установи, че фирмата е дерегистрирана по инициатива на НАП от 24.09, тъй като не е открит никой на посочения адрес 3 поредни пъти. Сега искаме да регистрираме отново фирмата и имам два основни въпроса:
1.Когато попълвам справката за облагаемите обороти, какви суми трябва да взема-за периода до 24.09 само данъчните основи ли на доставките, а след тази дата - целите суми, с включения ДДС?
2.Какво следва да се направи, след като за периода след 24.09 до момента имаме издавани фактури на клиенти, с начислен ДДС? Трябва да анулираме фактурите и да издадем нови, без ДДС? А с фактурите за покупки - следва да коригираме ползвания кредит ли?
Благодаря предварително!