Фактура Мтел

07.06.2016, 14:46 7341 10

07.06.2016, 14:46
Публикации: 495 / 8
колеги, може би въпроса ми е "тъп" но да попитам:
имам фактура от Мтел с облагаема стойност , ДДС и обща стойност на фактурата.
Под нея на отделен ред имам -вноски за изплащане на стоки-лизинг- със сумата и накрая обща стойност за плащане.
Въпроса ми е в дневника включва ли се тази сума/лизинговата вноска/ или само вкл.облагаемата стойност и ДДС върху н ея?
#1 | 07.06.2016, 14:52
Публикации: 318 / 39
Първоначално при вземането на стоката не са ли издали фактура за стойността на лизинга и лихвите?
#2 | 07.06.2016, 14:59
Публикации: 81 / 4
В дневника се включва само облагаема стойност и ДДС.
#3 | 07.06.2016, 15:00
Публикации: 495 / 8
ами не
имам само договор със обща сума , като е указано че плащането ще е на 24 равни вноски, в които е включена и дължимата лихва
само това
#4 | 07.06.2016, 16:53
Публикации: 318 / 39
А какво става с ДДС в/у стоката?
Проверете дали просто не е стигнала до Вас първоначалната фактура.
Имала съм телефон на лизинг от МТел и фактурата успях да я издиря след около половин година. Тя влиза в дневника. При последващите плащания /месечните фактури/ - извън дневника за лизинга и лихвата.
#5 | 07.06.2016, 17:49
Публикации: 1 / 1
Осчетоводява се като ф-ра с частичен данъчен кредит
#6 | 07.06.2016, 18:50
Публикации: 12229 / 2276
Осчетоводява се като ф-ра с частичен данъчен кредит

И защо така ?
#7 | 08.06.2016, 07:55
Публикации: 1885 / 386
 МТел имаха промоция на смартфони с големи екстри и с условия-лизинг, фирмен с достатъчни отстъпки за да се купи. От гледна точка на данък уикенд не всички собственици дадоха фактурите за осчетоводяване, но ето, че лизинга се появи във фактурите за телефонните услуги.
Тези въпроси нямаше да си задаваме, ако обещаната ни възможност да виждаме всички фактури издадени ни от доставчици беше факт.  :smile1:
#8 | 20.06.2016, 12:20
Публикации: 71 / 0
Здравейте , искам да попитам задължително ли е записването в дневник на продажбите -поименно на фактури издадени на клиенти физически лица - когато са въведени в касовият апарат ,платени в брой и досега съм ги описвала като 81- продажби на клиенти ? Нужно ли е да се изброяват или може и така ? Защото иначе стават с около 50 документа месечно повече за въвеждане и оттам цена  :blink:
#9 | 20.06.2016, 12:32
Публикации: 12229 / 2276
 Нужно ли е да се изброяват или може и така ?

Не само е нужно, но си е направо задължително. Ако имате някаква обосновка на противното всички ще се възползваме.  :smile1:

Скрит текст :
#10 | 20.06.2016, 12:52
Публикации: 71 / 0
Благодаря , надявах се да не е  :wink1:
Последни Теми
Последно в Новини
Намери ни във Facebook
Харесай нашата страница
Facebook.com/KiKinfo
и се присъедини към
ПРОФЕСИОНАЛНА СЧЕТОВОДНА ОБЩНОСТ
най-голямата счетоводна група