Проверки от НАП

18.06.2018, 16:16 23050 23

#20 | 18.06.2018, 16:16
Публикации: 14 / 0
Здравейте имам въпрос във връзка с ревизия за възстановяване на ДДС. Пратиха ми горните 3 справки
* Справка ЛП-недв.имоти
* Справка ЛП-автомобили
* Справка ЛП-офис-техника
Интересува ме при положение, че ние нямаме лично ползване, трябва ли изобщо да попълвам нещо, или предавам справките празни с подпис на управителя.
Питам понеже виждам че в справката за недвижими имоти има въпрос: Ползва ли се имота или част от него за лични нужди, ние имаме офис който ползваме под наем, но той  е само да дейността на фирмата и съответно предполагам, че не трябва да го вписвам в справката
#21 | 18.06.2018, 17:13
Публикации: 12229 / 2276
По-скоро мисля, че би трябвало да попълните справките и да впишете в тях текста, че въпросните имоти, автомобили и офис - техника не се използват за лични нужди.
#22 | 17.08.2018, 08:50
Публикации: 4 / 0
Здравейте, относно тези справки за ЛП на автомобили, при нас има такова , изчисляваме е внасяме ДДС, но в самата таблица има колона "Разходи за изхабяване, ремонт и експлоатация вкл. наемна цена" . Въпросът ми тук се включват всички разходи или само часта за ЛП.  Съответно и ползван Д кредит, този който сме ползвали изцяло или само този за ЛП. При нас ЛП се отчита като процент от изминатите километри.
#23 | 17.08.2018, 10:41
Публикации: 13 / 1
Здравейте, според мен в колона 6 се записва обща сума на разходите + изхабяването, а в колона седем във Вашия случай "ползван пропорционално на изминатите км"
Последни Теми
Последно в Новини
Намери ни във Facebook
Харесай нашата страница
Facebook.com/KiKinfo
и се присъедини към
ПРОФЕСИОНАЛНА СЧЕТОВОДНА ОБЩНОСТ
най-голямата счетоводна група