Здравейте,имам следния въпрос -фирмата 2017 има сключен договор с ФЛ за ползване на помещение ,издавали сме СИС СБ и 2018 справка по чл 73 сега ми се обаждат от счетоводството на наемодателя и се оказало,че той има и ЕТ а имота пък бил съсобственост с още 5 души ...Сега имали проверка от НАП и е трябвало да бъдат регистрирани по ДДС още 2017 но те не са включвали този оборот в оборота та ЕТ ..така в общи линии това е историята и искат по указание на нап ние сега да издадем не една а по 6 бележки за всеки месец през 2017 и да подадем корекция на справката по чл.73,която сме подали . Какви последици това може да има за нашата фирма според вас ? Не искам да създавам проблеми на колегите но и не искам и ние да се вкараме в някакви филми затова моля за съвет и въс ..