Добро утро и предпразнично да споделя начина на работа в аптеките. Мисля, че доста от Вас работят и с аптеки. В една аптека, която работи със здравна каса още преди години имаме връзка -софтуер от компютър и касов апарат. При продажба /изпълнение на рецепта, независимо дали е по НЗОК/ въвежда се лекарството и го изписваме. Излиза касов бон за цялата сума. Ако лекарството струва 5.00 лева, 3.50 излиза платено в брой, 1.50 излиза плащане с чек. Така набраните суми за периода от 15 дни се натрупват, прави се отчет за НЗОК и те ни плащат по този отчет. В касовия апарат е цялата сума, независимо, че ние я получаваме след 30 дни по договор с НЗОК. Другите продажби /свободна/ продажба се изписва в момента само в брой. Дали ще е необходим нов "Софтуер за управление на продажбите"? Мисля, че ние си го имаме още от преди години. Сега само предстои да приведем нещата във връзка с верификацията на лекарствата - " един нов бар код четец" и софтуерната фирма да ни направи връзката. Ще се радвам да споделите опит от вашата практика.