Препоръчвам Ви, ако сте Председател на Фондацията, да извадите електронен подпис на Ваше име, за да може да регистрирате обстоятелства в ТР.
След като имате само нестопанска дейност и не се нуждаете от осчетоводяване, задължително подавате подписана и сканирана с подпис и печат към НСИ на електронна поща справка- Приложение 11.
Линк за сваляне на документ в ПДФ.
http://www.nsi.bg/node/16854/Към Агенция по вписване - ТР, дължите също документация, независимо, дали сте извършвали дейност. При липса на стопанска дейност, следвате изискванията, за фирми. Там попълвате Г3, което е безплатно до 1 Април. Документация към ТР се подава с КЕП от Председател на организацията. Придружаващите документи са описани в самото приложение. Просто прочетете, какви са изискваните документа за Г3. Ще се справите самостоятелно. Това е документация, която е задължителна и се отнася до паричния поток. Отделно трябва да обявите отчет приет от членовете на ОС на проведено заседание, за приемане на дейността на организацията за 2018. ГФО за 2017 и 2018 година едновременно се публикуват за организации, които са регистрирани след 1 Юни 2018 година в ТР. Новото изискване, за което още няма яснота за нестопански сектор е задължителното условие, да бъде обявен собственика на организацията.
Наблюдавайте публикациите на Български център за нестопанско право.