Здравейте,
при работа като самоосигуряващо се лице (след регистрация в агенцията по вписванията като лице упражняващо свободна професия), какъв договор следва да бъде сключен с бъдещия (дългосрочен) работодател?
Изработената работа ще се заплаща на час. Идеята е да се заплаща чрез фактури (+ декларация че в качеството си на самоосигуряващо се лице работодателят не дължи осигуровки), всеки месец. Така всяка фактура да описва извършената през месеца работа и съответната сума. Ангажимента е от една страна дългосрочен, от друга не е ограничен от време или крайна сума за изпълнение - колкото часа изработя, толкова ще ми бъдат заплатени. Например този месец изработвам 100 часа, следващия месец 10 часа (и на толкова съответно си плащам данъци/осигуровки).
Освен фактурите, трябва ли да имаме допълнително споразумение/вид договор (граждански договор?) и какво трябва да бъде то?
Благодаря за съветите.
Поздрави!