Здравейте, искам да попитам дали според вас тази практика е удачна.
ЮЛ извършва дигитални услуги - бързооборотни, без договор, чието "предаване" се извършва виртуално и невинаги е категорично (т.е не става въпрос за значимо "събитие" като даване на парола за достъп и тн.). Следователно ЮЛ се договаря устно с клиентите си, на 1 число от всеки месец да издава фактура за всичко направено през изминалия месец. Така има една категорична дата, в която е ясно, че всички проекти са свършени и одобрени. Ако нещо не е, то то се отчита във фактурата за следващия месец.
Например - написване на текст, изработка на изображения или преработване на уебсайт, който вече е онлайн. Тези проекти са с много размити граници - пращат се по мейл, връщат се за непредвидена корекция, изскача нещо ново за добавяне, или клиентът просто не отговаря на мейлите повече от 5 дни.