Проблем търговски регистър

22.09.2020, 12:45 30396 34

#20 | 22.09.2020, 12:45
Публикации: 1 / 0
Благодаря, tanq_stoqnova! Какво ли не пробвах преди да прочета поста Ви!
#21 | 22.09.2020, 14:53
Публикации: 76 / 2
А Вие регистрирахте ли ел.подпис в профила си?
#22 | 22.09.2020, 14:55
Публикации: 76 / 2
Когато искам да отворя, необработен отчет, излиза надпис:
За достъп до документа трябва да влезете с електронен подпис, сертификат, издаден от АВ или ПИК на НАП.
Влизам с КЕП, но пак не става. Имам достъп само до обработените.

А Вие регистрирахте ли ел.подпис в профила си?
#23 | 22.09.2020, 20:47
Публикации: 1 / 0
     Здравейте! 
     И при мен е същият проблем, не мога да го подпиша със сертификата си, който е активен и приет от АВ.
#24 | 23.09.2020, 09:41
Публикации: 10 / 1
Здравейте колеги,
за да подписвате документи в ТР трябва да направите следното:
1. Регистрирате се като потребител в ТР
2. Регистрирате ел. подпис;
3. Изтегляте си програмка за подписване B-Trust BISS;
https://portal.registryagency.bg/help/index.html?id=cr_applicationprocesses_g2
Успех!
#25 | 25.09.2020, 09:56
Публикации: 2 / 0
Здравейте, някой имал ли е проблем с подписването чрез Евротръст? Излиза ми, че нямам активен сертификат, а аз имам... каквото и да напиша ЕГН, телефон, емайл не се свързва с приложението .....
#26 | 25.09.2020, 11:35
Публикации: 3161 / 428
Мисля, че като се изключи Борика, другите подписи имат проблеми с ТР...
#27 | 25.09.2020, 13:47
Публикации: 18 / 4
Здравейте, някой имал ли е проблем с подписването чрез Евротръст? Излиза ми, че нямам активен сертификат, а аз имам... каквото и да напиша ЕГН, телефон, емайл не се свързва с приложението .....

А инсталирахте ли си приложението за подписване BISS?
#28 | 25.09.2020, 16:01
Публикации: 6721 / 675
Имам 2 въпроса, свързани с публикуването на отчетите в ТР:
1. Трябва ли да се влезе в профила?
2. Протокол от общото събрание ли се публикува или декларация по чл.62а? Изгледах видео урока и там все още е протокол от общо събрани.
#29 | 26.09.2020, 09:52
Публикации: 2 / 0
А инсталирахте ли си приложението за подписване BISS?
Да, обаче не успявам да сваля сертификата на компютъра! Той е в приложението на телефона, но не намирам от къде да го препратя на лаптопа
#30 | 27.09.2020, 11:31
Публикации: 64 / 7
Някой да има проблем сега с ТР. След като се логна и отида на електронни услуги и на обявяване на актове и избера "Заявяване на услуга" ми излиза следното - "Нямате права за достъп до избраната функционалност. Влезте в потребителския си профил, а ако нямате - регистрирайте се в системата.". Всъщност още като отида на електронни услуги виждам, че ме е разлогнало от профила и не се вижда където и другаде да цъкам няма проблем само в електронни вече не ми излиза профила
#31 | 27.09.2020, 11:46
Публикации: 64 / 7
Направо ще припадна - оказа се, че часовника ми на компа не е верен и се бъгва с подписа. Добре, че мъжа е ИТ :)

Някой да има проблем сега с ТР. След като се логна и отида на електронни услуги и на обявяване на актове и избера "Заявяване на услуга" ми излиза следното - "Нямате права за достъп до избраната функционалност. Влезте в потребителския си профил, а ако нямате - регистрирайте се в системата.". Всъщност още като отида на електронни услуги виждам, че ме е разлогнало от профила и не се вижда където и другаде да цъкам няма проблем само в електронни вече не ми излиза профила
#32 | 29.09.2020, 18:34
Публикации: 1 / 0
Здравейте, работя с ел. подпис на Инф. обслужване, браузера ми е G. Chrome. Инсталирала съм приложението BISS. Когато подпиша чрез смарт картата ми зарежда избор на сертификат и след това започва едно продължително въртене и нищо....Моля да помощ!
Пробвайте, като изтеглите наново от сайта на Инф. Обслужване драйверите за подписа и при нас беше така ;)
#33 | 30.09.2020, 00:53
Публикации: 4 / 0
Здравейте! Аз също се поизмъчих с подписването. Моят елекстр. подпис е на Stampit, Windows 10, браузъра -Edge. Споделям как се справих - може да е в помощ на други мъченици :)
1.Инсталирах програмката  B-Trust BISS (както е указано на сайта за помощ на ТР https://portal.registryagency.bg/help/index.html?context=2280#_D09BD0BED0BAD0B0D0BBD0BDD0BE_D0BFD0BED0B4D0BFD0B8D181D0B2D0B0D0BDD0B5_D0B2
След инсталацията програмчето ми сложи иконка на десктопа - тя не реагира :) . Хубавото е, че имам иконка , която стои долу в дясно на таск бара, при другите стартирани приложения.
2.С десния бутон цъкнах върху иконката и от менютата избрах  "Избор на удостоверения от" - "Хранилище на Windows". Така при натискане на бутона за подписване със смарт карта на сйата на ТР ми се появи прозорец със списък на  всички електронни подписи , избрах си , който ми трябваше, излиза си прозорец за Пин и готово.
Успех на всички  :wink1:
Благодаря ти tanq_stoqnova!!! Много ми помогна.
#34 | 30.09.2020, 18:15
Публикации: 16 / 0
И аз се присъединявам към благодарностите към Таня Стоянова. Благодаря!
Обявила съм три дузини отчети и до 25-ти септември нямаше проблем с подписа. Днес... не разпознава. Благодарение на на Таня подписах.
Благодаря!  :smile1: :smile1:
Последни Теми
Последно в Новини
Намери ни във Facebook
Харесай нашата страница
Facebook.com/KiKinfo
и се присъедини към
ПРОФЕСИОНАЛНА СЧЕТОВОДНА ОБЩНОСТ
най-голямата счетоводна група