Здравейте,
Както следва:
1.Заверени служебни бележки за банковите сметки на служителите
2.Копия на Карта за участие Приложение 17+на електронен носител Приложение 18
3.Финансова идентификация Приложение 21 /заверено от банката/
4.Контролен лист Приложение 22
5.Искане за плащане Приложение 20
6.Форма 76 Приложение 23
7.Декларация Приложение 19
8.Опис Приложение 19А
9.Рекапитулация от ТРЗ софтуер
10.Копие на разплащателна ведомост
11.Копие на платежни за заплати, ОВ и ДДФЛ
12.Копие на Банково извлечение
13.Счетоводни регистри по сметките разкрити за програмата
Всичките при първо искане, след това само от т.4 надолу за следващи искания, при промяна се активират и първите три точки, копия заповеди за отпуски и т.н.
Лека и спорна работа!!!