Ремонт на офис

19.05.2021, 10:45 886 1

19.05.2021, 10:45
Публикации: 34 / 0
Здравейте,

дружество извършва ремонт на нает офис за доста голяма сума.
По принцип винаги съм отчитала такъв тип активи като ДНМА, които се амортизират счетоводно до края на дог за наем, а данъчно в категория 6, но максимум 33.33%.
Но бях посъветвана да обърна внимание на това -  "подобрението на нает актив не отговаря на критериите за ДНМА съгласно СС/ МСС 38 и за счетоводни цели тези разходи е по-коректно да се признаят като ДМА в категорията, в която би попаднал наетият актив" и един вид да го заведа в баланса в категорията Сгради, въпреки, че  е нает обект, който се ремонтира, като си запазя счетоводни амортизации до края на дог. за наем, а счетоводни 33.33%
Моля за мнения, ако някой се е сблъсквал..
Благодаря
Пълен достъп в КиК Инфо
за 13.75 лв. без ДДС на месец при год. абонамент
По-бързо
По-удобно
По-сигурно*
Абонамент
Последни теми
Последно в Новини
Намери ни във Facebook
Харесай нашата страница
Facebook.com/KiKinfo
и се присъедини към
ПРОФЕСИОНАЛНА СЧЕТОВОДНА ОБЩНОСТ
най-голямата счетоводна група