Погрешно пуснати фактури през месец юни и юли

23.08.2022, 10:25 700 1

23.08.2022, 10:25
Публикации: 1 / 0
По договор за услуга има издадени фактури за абонамент за м.06 и 07. В м.08 разбираме, че клиентът се е обадил, че иска временно да му бъде прекратен абонамента, съответно не е получил съответната услуга за тези месеци. Документално нямаме писмен документ от клиента за временно прекратяване на договора. Да пуснем протоколи за анулиране на фактурите или само кредитни известия към тях? Но на какво основание чак сега ще ги издадем?
#1 | 23.08.2022, 12:51
Публикации: 833 / 69
Кредитни известия се издават при намаляване на данъчната основа или при разваляне на сделката. А протоколи, само ако са включени в дневниците по ЗДДС грешни фактури. Мисля, че попадате в първата хипотеза.
Пълен достъп в КиК Инфо
за 13.75 лв. без ДДС на месец при год. абонамент
По-бързо
По-удобно
По-сигурно*
Абонамент
Последни теми
Последно в Новини
Намери ни във Facebook
Харесай нашата страница
Facebook.com/KiKinfo
и се присъедини към
ПРОФЕСИОНАЛНА СЧЕТОВОДНА ОБЩНОСТ
най-голямата счетоводна група