За агенция по вписванията.

23.09.2024, 12:28 955 4

23.09.2024, 12:28
Публикации: 114 / 7
Здравейте, на вече подадено заявление Г 2 пише, че се обработва, но и в допълнение пише "подай уведомление за грешка при сканиране" - Това какво означава и какво следва да се направи? Благодаря на отзовалите се.
#1 | 23.09.2024, 18:16
Публикации: 12229 / 2276
Един клиент  носи ГФО на място за подаване и му се изписа точно такъв текст на следващия ден. Ходи да пита какво да прави и му отговориха , че нищо не следва да се прави. Всичко си било ОК.
#2 | 24.09.2024, 13:46
Публикации: 242 / 13
Предполагам, че тъй като на място в агенцията се сканират документите , това е като възможност клиента да подаде уведомление за грешка, ако забележи ,че има такава в подадените и сканирани документи .
#3 | 25.09.2024, 12:36
Публикации: 114 / 7
Вчера отново изпратих собственика да подаде отчета си на място в Агенцията. Изрично е попитал за това и не е получил отговор. На подадените с вчерашна дата документи се появи същия запис, а всичко е прието и сканирано в момента. Та за сега приемам, че проблема е при тях и ще се появят обработени отчетите за21, 22 и 23 година. Успех на всички.
#4 | 25.09.2024, 13:49
Публикации: 9725 / 1664
Надписът "подай уведомление за грешка при сканиране" е стандартен за всички заявления, подадени на място в ТР и сканирани от служителя там. Това само трябва да Ви подсети да прегледате какво е сканирано. Случва се една страница да е сканирана два пъти, друга да е пропусната, както и да са разменени документи.
Последни Теми
Последно в Новини
Намери ни във Facebook
Харесай нашата страница
Facebook.com/KiKinfo
и се присъедини към
ПРОФЕСИОНАЛНА СЧЕТОВОДНА ОБЩНОСТ
най-голямата счетоводна група