2025: Въпроси за Декларации Обр.1, 3 и 6

07.01.2025, 23:40 657 4

07.01.2025, 23:40
Публикации: 561 / 233
Администратор на сайта
#1 | 08.01.2025, 15:34
Публикации: 99 / 0
Верно са го "оправили" проблема -

Това ми излиза при стартиране.
#2 | 08.01.2025, 15:39
Публикации: 12293 / 2303
Вчера актуализирах и не ми се случиха никакви проблемни неща. Опитайте повторна инсталация .
#3 | 08.01.2025, 16:18
Публикации: 4 / 1
Има една настройка, описана в ръководството за инсталация на програмата. След като я направите, ще се оправи всичко. Ето тази:
При инсталация и работа за среда Windows 8.1 и 10 трябва да проверите дали е изключен „Контрол върху потребителския акаунт” (Контролен Панел→Център за защита→Други настройки за защита). Ако не е изключен можете да го изключите от „Local Security Policy” (Контролен панел→Административни инструменти). После избирате „Local Policies→Security Options→User Account Control: Run all administrators in Admin Approval Mode” да е “Disabled”. След това трябва да рестартирате компютъра за да може промяната да подейства.

#4 | Днес в 14:26
Публикации: 108 / 3
Здравейте,
Актуализирах последната версия на програмата, като спазих предписанието на НАП за инсталирането и при Windows 10. На декстопа ми се появиха две икони. При стартирането им не ми се зареждат данните. Звъннах в НАП и от там ми казваха само, че знаят за проблема и нищо повече. Кога ще го отстранят не се знае. Вече не мога да се върна и на старата версия 16,06.
Моля, ако някой е успял и знае как да си реша  проблема, то да го сподели.
Благодаря.
Последни Теми
Последно в Новини
Намери ни във Facebook
Харесай нашата страница
Facebook.com/KiKinfo
и се присъедини към
ПРОФЕСИОНАЛНА СЧЕТОВОДНА ОБЩНОСТ
най-голямата счетоводна група