Datecs DP-35

06.09.2012, 11:02 9721 7

06.09.2012, 11:02
Публикации: 33 / 0
Здравейте! Касовият ни апарат Datecs DP-35 на всеки втори ден губи информация за датата и часа си. Около 90% от продажбите са ни по банков път и КА се използва в няколко пъти месечно.  Този проблем го забелязахме през месец май, когато имаше няколко почивни дни. Обадих се на сервиза и оттам ми казаха как да направим датата и часа точни. От тогава в началото на  всеки работен ден извършваме тази настройка, за да сме сигурни, че през деня няма да се появи отново това разминаване, в случай, че имаме продажба в брой.  От сервиза се оправдават, че моделът бил такъв и апаратът  трябва да стои включен непрекъснато, за да бъде батерията му постоянно заредена. Моля, ако някой друг ползва такъв КА, да ми отговори дали и при тях се появява този проблем т.е. искам да разбера дали наистина "моделът си е такъв" или да направим рекламация.
#1 | 06.09.2012, 11:07
Публикации: 629 / 129
Модератор
А какво налага да изключвате захранването?
#2 | 06.09.2012, 11:47
Публикации: 33 / 0
Събота, неделя и празничните дни не работим. Освен това в края на работния изключваме всички ел. уреди. Проблемът се появява сутрин при започване на работа и включването на КА.
#3 | 06.09.2012, 13:35
Публикации: 629 / 129
Модератор
Апаратът е пригоден за стационарен обект с постоянно захранване от мрежата. Очевидно батериите му са пригодени да пазят данните за кратък период от време, необходим за възстановяване на прекъснато ел. захранване. Ако имате намерение да ползвате касов апарат без постоянно ел. захранване се ориентирайте към мобилните модели.
#4 | 06.09.2012, 15:03
Публикации: 33 / 0
Очевидно е така, за съжаление. Специално избрахме този КА, защото преди подмяната имахме Датекс МР 55, с който никога  не сме имали проблеми. И двата модела изглеждат по един и същи начин, но изглежда приликите свършват до тук.  Благодаря за отговора.
#5 | 02.10.2012, 16:12
Публикации: 1 / 0
По принцип, на някой модели ФУ се налага смяна тази батерия, която съхранява RAM паметта и данните в нея.
Не знам, защо обаче от Вашата сервизна фирма са дали отговор "Модела си е такъв"  Такова нещо няма.........
#6 | 02.10.2012, 18:24
Публикации: 33 / 0
Днес смениха батерията на Датекс-а. Техникът сподели, че много хора, ползващи този КА се оплакват от същия проблем. Надявам се  най-сетне да заработим спокойно.
#7 | 15.10.2012, 16:19
Публикации: 9 / 1
И при мен имаше същия проблем. Сервизния техник ми обясни, че това е фабричен дефект от Датекс и всички апарати го правят, преди няколко месеца ми смениха батерията гаранционно и всичко приключи.
Пълен достъп в КиК Инфо
за 13.75 лв. без ДДС на месец при год. абонамент
По-бързо
По-удобно
По-сигурно*
Абонамент
Последни теми
Последно в Новини
Намери ни във Facebook
Харесай нашата страница
Facebook.com/KiKinfo
и се присъедини към
ПРОФЕСИОНАЛНА СЧЕТОВОДНА ОБЩНОСТ
най-голямата счетоводна група