Парапет на офис сграда

Вчера в 16:14 77 1

Вчера в 16:14
Публикации: 36 / 0
Фирмата притежава сграда, която е закупена преди години, но все още нямаме акт 16 /нямаме разрешително от ВиК/. Сградата се използва за офис, заведена ев сметка 203 и се начисляват амартизации.
През м.април 2025 г. ни монтираха парапети на вътрешните и външните стълби. Този парапет как трябва да се осчетоводи-като текущ разход или като подобрение и съответно да се увеличи стойността на сградата? Във фактурата от доставчика пише изработка и монтаж на парапети.
#1 | Вчера в 17:53
Публикации: 10144 / 1774
Нямам представа защо сте завели сградата в 203, след като не е в ведена в експлоатация. Би трябвало да си стои в "Разходи за придобиване на ДМА". И парапета - пак там.
Последни Теми
Последно в Новини
Намери ни във Facebook
Харесай нашата страница
Facebook.com/KiKinfo
и се присъедини към
ПРОФЕСИОНАЛНА СЧЕТОВОДНА ОБЩНОСТ
най-голямата счетоводна група