И не само че не е задължение на изпълнителя, но и той сам няма как да си внесе осигуровките, нито да подаде нужните декларации.Какво да направи - да отиде при възложителя и да оправят нещата.ПП Това "над МРЗ" при ГД за един месец ли е? И след НПР ли е?
Как работодателя може да му внесе пропуснатите осигуровки като става въпрос за минал месец?
Какъв е бил предмета на договора?
Внася се, не е проблем, нали затова си има счетоводител. С писани по форуми тези неща не се случват обаче.
1. Вие ли сте счетоводителя на възложителя?2. Кога е платено по този ГД?
Аз правя договорите, но не съм счетоводител, става въпрос за Април месец
Работата по договора е свършена през април? Или е платено през април?А Вие сте: 1. адвокат, или 2. собственик/управител?При отговор 1- напускам темата.