... как може някой да е еднозначен по тия теми - незнам, незнам.....
В чл. 5, ал.(7) от КСО в т. 1 и т.2 пише че осигурителят т.е. работодателя в случая е длъжен да издаде при пректатяване на ТД или при поискване документ за осигурителния доход, което според мене може да е и обикновенно удостоверение което почти всеки програмен продукт може да генерира на база на архивираните фишове (ведомости)
При пенсиониране обаче се прилага чл. 45 от Н-ба за осигурителния доход при пенсиониране и там са указани различни (според различните случаи и периоди) преизчисления.
Незнам, незнам..., но лично аз не вярвам, че сега издадено у-ние УП-2 на работник чието ЕГН започва с 80 ще му свърши някога работа. Пък дори и за случая на който (уж) помагаме т.к. пенсионните разпоредби съм забелязал се променят не с месеци и седмици, а с дни сякаш....таааа незнам, незнам...за мене не е един и същ дохода, който трябва да се впише при напускане и при пенсиониране (особено при условието, че още не е придобило лицето правото на пенсия - един Бог ...ама и той незнае какви ще са изискванията като дойте този момент ....)