Здравейте! Имам неяснота (каква изненада!) по отношение на служебната бележка по чл. 45, ал. 4 ЗДДФЛ. Да предположим, че през януари 2014 сме имали сключен ГД с дадено лице, договорът е изпълнен и също през януари му изплащаме 1000 лв., издаваме сметката за изплатени суми и служебната бележка (в която на ред 1 е попълнено 1000 лв.) и се разделяме. През март обаче се налага отново да прибегнем до услугите на това лице, сключваме нов договор и през март му изплащаме още 1000 лв. с нова сметка за изплатени суми. Въпросът е: какво ще пише на ред 1 в служебната бележка, която ще издадем - 1000 или 2000 лв.?
Възможният отговор, че можем да съберем сумите от всички сметки за първото тримесечие и да издадем една обща служебна бележка, не ме устройва, защото, подчертавам - през януари изобщо не сме имали представа, че ще се наложи отново да работим с това лице и сме си оформили документално нещата в съответствие с това.
Обаждах се на информационния телефон на НАП, където май въобще не разбраха за какво става дума и накрая ми се разкрещяха, че те били информационен, а не тълкувателен телефон.