Моля за помощ, имам нова фирма и видя следния проблем. През 2016 са сключили договор за покупка на автомобил на лизинг. Старото счетоводство не го е завело в сметка 206. осчетоводявали са 602/401. Сега е последната вноска по лизинга. . но балансово нямам такъв актив. Как мога да го заведа сега.
Благодаря предварително
Здравейте,
имам ф-ра за ремонт осчетоводена 602,453/1 - 401
автомобила е след птп застрахователя плаща цялата сума на фирмата която ремонтира, а ние само ддс то.
сумата ще ч заведа като извънреден приход, но как следва да закрия задължението за ремонта.
Благодаря предварително
Тоест на база на майчинството което съм получавала?
Здравейте,

през ноември изтича 2 год. ми майчинство. Ще бъда съкратена тогава. Имам 15 год стаж . До колкото разбирам ако се запиша на борса за 1 год , обезщетението ще се изчислява на база на осигурителния ми доход преди майчинството, а не за последните 24 месеца
Така ли е?
Той е назначен като управител във фирмата в чужбина, с протоколно решение от съдружниците е взето решение той да регистрира търговско представителство в България в него той няма да бъде назначен. Ще фигурира като търговки представител само в документите в Търговско промишлената палата.
Моля за помощ от ваша страна. Ситуацията е следната. Управител на фирма от страна извън ЕС отваря търговско представителство и той ще е търговския представител в България. Доколкото четох в интернет пространството , поради факта, че търговските представителства не се регистрират по търговския закон, а по закона за насърчаване на инвестициите, представителя не е длъжен да се осигурява. Лицето ще получи времено пребиваване и ЛНЧ. Отделно същото лице ще отвори и ООД и ще бъде управител в него и ще започне да се осигурява като самоосигуряващо се лице.
Въпроса ми е следния лицето ще се осигурява само като самоосигуряващо се лице, има ли нужда да се осигурява по друг начин като представител на търговско представителство.
Ще ви бъда много благодарна за помощта
Благодаря! Значи николко дни преди съкращението ще напусне всчки останали места и няма да има проблем да получава обезщетение.
Здравейте,
Моля за коментар как е най-правилно да се процедира за да може човек да се запише на борса.
Човека има първи основен трудов договор, там ще бъде съкратен. Освен него има един граждански договор, един трудов на 4 часа и един за управление. Иска да се запише на борсата с документите от основния си договор след съкращаването. Как според вас е най -добре няколко дни преди да изтече предизвестите да напусне останалите места по собствено  желание ? На борсата по този начин ще може ли да се запише и да взима обезщетение по основния си договор?
Благодаря ви предварително
През 2013 публикувах като съставител на ГФО на ЕООД всички документи. Поради стечение на обстоятелствата пълномощното ми не беше заверено нотариално. Фирмата е без дейност. Вчера получих на мейла отказ поради липсата на заверено пълномощно. Не съм получавала известие за отстраняване на несъответствие от страна на АВ. Според вас трябва ли да подам наново документите или да оставя нещата така, в крайна сметка ГФО е качен по партидата на дружеството  макар и с отказ.