Предполагам, че мога да го отпиша , защото е минал 5г. срок. Има ли за такъв тип вземания срок след който мога да ги отпиша? Да анулирам документа? Може ли, при положение, че е от 2018?
Как може да се анулира документ за неустойка? От 2018г. е, не е отписано вземането. До колкото разбирам не е било прието от контрагента. Или да го отпишем тази година? Какви са ми вариантите?
Грешката е счетоводна, но за мин. година и годината вече е приключена?
А по другия въпрос?
Имам въпрос по казуса. Ако ф-рата е примерно за 1000,00 без ДДС то ДА ще се заведе на тази стойност. Но ако е минал 12 мес. период обикновено ф-ри осчетоводяваме като цялата стойност, вкл. ДДС-то отнасяме в гр. 60. Ако в случая постъпим така, то ст. на ДА ще е 1200,00?
И какво правим, ако вече е приключена счетоводно годината?
1. Имам ф-ра издадена от физ лице от страна в ЕС. Няма ДДС номер. Как следва да я осчетоводя?
2. Грешка в начисление на осигуровки как мога да коригирам?
с какъв документ може да се облече прехвърляне на средства между подотчетни лица? Едно ПЛ дава на друго примерно 500 лв.