Аз, доколкото разбирам, това си е работно облекло, но все още не е завършено. Защо не отразите покупката в сметка доставки (301) и когато го брандират, с натрупаната сума - към сметката за отчитане на работното облекло, след което го изписвате, като разход...

Благодаря за отделеното време, pepster :)
Здравейте, колеги!

Имам следния казус - ИТ фирма сме, закупуваме суитшърти за служителите през декември. Същите ще бъдат брандирани през януари 2023г.
Притеснява ме фактът, че към декември не мога да ги третирам като работно облекло, защото не отговарят на условията по чл. 12 от наредбата. Фактът, че не отговарят на критериите ме притеснява и за правото на ползване на ДК по фактурите за покупка.
През януари това вече ще е работно облекло(след брандирането), но в момента са просто едни дрехи закупени и оставени в склада.

Вариант 1 ми е да ги заведа като материали в склада и януари след брандирането да ги раздам
Вариант 2 ми е да ги заведа на някаква разчетна сметка през декември и да ги отразя като разход през януари 2023 г.

Имате ли опит с подобни казуси и как бихте го направили вие?